piątek, 1 maja 2015

~Legenda Korry~

I kolejny post xD
Trochę ich było. Ten będzie poświęcony zapowiedzi nowych opowiadań. Pojawią się z serialu Legenda Korry. Nie oglądałam księgi 3 i 4,więc ciąg dalszy będę pisała gdy pojawią się w Polsce, a na razie będą wam musiały wystarczyć One Shoty i przeróbki. Z kim pojawią się opowiadania?
1.Parringi:
-Makorra (Mako + Korra
-Borra (Bolin + Korra)
-Masami (Mako + Asami)
2. Postacie:
-Korra
-Bolin
-Mako
-Varrik
-Asami
-Amon
-Pabu,Naga
-Tenzin i jego rodzina
-Lin.
3. Parringi,których nie trawię:
-Amorra (Amon + Korra)
-Tahnorra (Tahno + Korra)
-wszelkie homo połączenia
To wszystko. Pierwsze opowiadanie pojawi się,gdy na blogu będzie 8000 wyświetleń. Tak więc namawiajcie przyjaciół do odwiedzania bloga! :D
Żegnam ciepło
P.S. Za duże obrazki zmniejszę,gdy będę na laptopie                                                                                                                                                                                           ~ The BlueSpirit
     

4 komentarze:

  1. No, rozpisałaś się dzisiaj!
    Ja przez ten cały czas wymyślam 11 pytań xD A tak w ogóle:
    TO JEST SZANTAŻ!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki szantaż?! Chcę wiedzieć,że ktoś to w ogóle czyta. Ciesz się,że nie napisałam ilości komentarzy,bo bym już nigdy nie napisała :P

      Usuń
  2. Szkoda, że nie będzie Mako i Asami, ale trudno. Czekam na one-shoty, ciekawa jestem, co ciekawego wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiałam się czy nie dodać Masami. Po prostu lubię ich tak jak Mai i Zuko,czyli nie bardzo,ale wydaje mi się,że mogliby się pojawić na moim blogu. Tak więc chyba ich dodam do tej listy ;)

      Usuń

Czytelnicy

Szablon wykonała Ronnie
Dotyk Magii